1. Home
  2. Najczęściej zadawane pytania przez pacjentów

Najczęściej zadawane pytania przez pacjentów

pytania o e-wizytę, jej przebieg, co można otrzymać, e-recepta, e-zwolnienie oraz e-skierowania

Po rejestracji e-wizyty otrzymujesz link do wizyty online w wiadomości e-mail. Należy wejść w LINK i wpisać w czat swoje dane oraz informacje dla lekarza. O umówionej godzinie lekarz skontaktuję się z Tobą telefonicznie lub przeprowadzi konsultację przez CZAT

Nie. Umawianie e-wizyty odbywa się bez konieczności rejestracji konta Pacjenta.

Portal eDoktorzy.pl wyświetla i promuje profile lekarzy, którzy oferują swoje usługi online. Na portalu Pacjent widzi opis lekarza, cennik jego usług oraz dostępne godziny konsultacji. Serwis eDoktorzy jest tylko pośrednikiem w umawianiu wizyt do lekarzy. Więcej informacji znajdziesz w regulaminie portalu oraz w polityce prywatności.

Oczywiście. Lekarz posiada możliwość wydania e-Recepty po przeprowadzaniu konsultacji lekarskiej w formie teleporady online. 

Otrzymasz ją: na swój telefon w formie SMS oraz e-mailem. Lekarz udostępni też plik pdf na czat.

Niektórzy specjaliści mogą wymagać potwierdzenia w dokumentacji medycznej np. na leki stosowane na stałe.

Tak. Lekarz może udzielić wystawiania e-Zwolnienia. Wydanie e-Zwolnienia zależy od Twojego stanu zdrowia oraz przebiegu konsultacji lekarskiej. Po wysłaniu L4 przez lekarza trafia ono automatycznie do ZUS oraz do pracodawcy. Ty otrzymujesz kopię na e-mail w pliku pdf.

Tak. Zgodnie z wytycznymi na rządowej stronie każdy cudzoziemiec, przebywający na terenie Polski legalnie ma prawo do szczepienia. Lekarz w trakcie e-konsultacji może wydać takie e-skierowanie

Zazwyczaj lekarz dzwoni do Pacjenta o umówionej godzinie. Możesz poprosić lekarza o rozmowę wyłącznie przez czat, lecz decyzja w jakiej formie będzie przeprowadzona konsultacja zależy od lekarza!

W otrzymanym e-mailem linku do WIZYTY ONLINE pojawi się okienko czatu, w którym można załączyć dokumentację dla lekarza w dowolnym formacie.

Jeśli adres e-mail został podany prawidłowo przy rejestracji e-wizyty to wiadomość z linkiem została na 100% wysłana na Twoją skrzynkę mailową. Sprawdź też SPAM, inne zakładki poczty lub szukaj e-mail z nazwiskiem lekarza.

W skrajnych sytuacjach, specjalista może się spóźnić w kontakcie do Pacjenta. Może to wynikać z błędnego numeru telefonu podanego przy rejestracji lub nieprzewidzianej zajętości lekarza w tym czasie. W razie przedłużania oczekiwania na kontakt z lekarzem dłuższym niż 30 min – skontaktuj się z nami

Skontaktuj się z lekarzem celem uzgodnienia poprawy na ten sam numer telefonu z którego dzwonił do Ciebie z konsultacją. Numer do lekarza znajdziesz w e-mail, który przyszedł razem z linkiem do wizyty online

Numer telefonu będzie znajdował się w stopce wiadomości e-mail z zaproszeniem na wizytę online, po zarejestrowaniu e-wizyty.