Data dodania:

Witam. Wizytę u psychiatry mam za jeszcze trochę. Suplementowałem się tryptofanem, jednak teraz zacznę brać lek od psychiatry, który mam już wykupiony (natrętne myśli zaczęły mnie znowu dociskać) i kwestia jest oczywiście, kiedy można zacząć go brać, żeby uniknąć zespołu serotoninowego. Orientacyjnie zacząłem brać tydzień przed Świętami Bożego Narodzenia i po ok. dwóch tygodniach doszedłem do momentu, że zaczął się powiedzmy średni ból głowy i otumanienie trwające kilka godzin (czyli chyba nasycenie organizmu serotoniną, przy dawce dobowej 2,5 g) i z grubsza od tego momentu przez ok. tydzień odstawiałem go biorąc 0,5 g co drugi dzień (ostatnia kapsułka bodaj 10.01, czyli już nie biorę wcale).

Uzyskaj odpowiedź i opinię

Zadaj pytanie i otrzymaj bezpłatną odpowiedź lekarza

Masz pytanie dotyczące zdrowia, choroby lub innego problemu, zostaw pytanie BEZPŁATNIE dla lekarzy na forum zdrowia

Formularz zdrowia
[]