1. Home
  2. Forum Zdrowia
  3. Działanie Mykoderminy

Data dodania:

Witam. Od około 1,5 roku może 2 borykam się z uporczywym świądem, pieczeniem w okolicach krocza głównie moszna… Odwiedziłem już 2 dermatologów, miałem robione testy alergiczne ale nie w tym rzecz… Ostatnio musiałem w trybie pilnym udać się do lekarza rodzinnego bo w okolicach odbytu oraz na pośladkach pojawił się mocno czerwony, swędzący wyprysk, na początku myślałem że to może odparzenie ale żadne preparaty nie pomagały… Lekarz ogólny na 90% stwierdził grzybicę (fakt, może przez nadmierną higienę, pozostawienie wilgotnej skóry która i tak może być w kiepskiej kondycji…). Dostałem tabletki przeciwgrzybicze, Clotrimazol i właśnie Mykoderminę… I teraz pytanie czy jeśli po zastosowaniu tego leku obojętnie czy puder czy maść na skórę moszny po chwili zaczyna robić się mocno czerwona i piecze tak jakby była przypalana żywym ogniem i po kilkunastu minutach przestaję to objaw że stan skóry w tym rejonie jest w opłakanym stanie czy to działanie przeciwgrzybicze samego leku… W okolicach odbytu to samo tylko w mniejszym stopniu…

Uzyskaj odpowiedź i opinię

Zadaj pytanie i otrzymaj bezpłatną odpowiedź lekarza

Masz pytanie dotyczące zdrowia, choroby lub innego problemu, zostaw pytanie BEZPŁATNIE dla lekarzy na forum zdrowia

Formularz zdrowia
[]