1. Home
  2. Forum Zdrowia
  3. Co może być przyczyną nadmiernego uspokojenia?

Data dodania:

W 2019 r. stwierdzono u mnie psychozę – u mnie objawy negatywne tj. tylko depresja, obniżony nastrój bez objawów wytwórczych. Od 2019 r. towarzyszy mi nadmierne uspokojenie – wcześniej było rozdrażnienie, złość, a teraz nie mogę się zezłościć – być bardziej stanowcza, nie mogę wzbudzić w sobie złości. Stosuję Xeplion na psychozę, Ketilept, Euthyrox na niedoczynność tarczycy, Glucophage na podwyższony cukier. Niedoczynność tarczycy i podwyższony cukier pojawiły się podczas leczenia Xeplionem i Ketileptem – są od pół roku. Co może być przyczyną nadmiernego uspokojenia – czy może leki czy coś innego? Kobieta, 34 lata

Uzyskaj odpowiedź i opinię

Zadaj pytanie i otrzymaj bezpłatną odpowiedź lekarza

Masz pytanie dotyczące zdrowia, choroby lub innego problemu, zostaw pytanie BEZPŁATNIE dla lekarzy na forum zdrowia

Formularz zdrowia
[]