1. Home
  2. Forum Zdrowia
  3. Antykoncepcja hormonalna, a guza na piersi, podwyższony cholesterol i trójglicerydy

Data dodania:

Witam, przez 3,5 roku byłam na antykoncepcji Atiwia i stwierdziłam, że zrobię badania, pierw byłam u ginekologa i zdiagnozował u mnie guzka w piersi 9mm, powiedział, że to raczej nic groźnego ale spytał czy chce skierowanie na biopsje (sama z siebie nie zlecił i powiedział, że priorytetu nie ma i nawet w przyszłym roku mogę to zrobić, a pyta czy chce, bo przez to, że mam duży biust nie umie w 100% stwierdzić czy to coś groźnego, węzły chłonne są ok, a guza wymacałam rok temu). Czy jest duża szansa, że to nowotwór powstały przez tabletki? (nikt w rodzinie nie chorował nigdy na raka piersi, ani od strony mamy ani taty). Drugie pytanie jest takie – czy przez tabletki mój cholesterol ogolny mógł wskoczyć na 240, a trójglicerydy na 320? Mam 23 lata, jem zdrowo, cwicze regularnie, pije tylko wode lub kawe/herbatę. Alkohol pije raz na dwa tygodnie i to maksymalnie 3 piwa, dodam również, że nie pale, a z fastoodem mam styczność 2-3 razy w miesiącu.

Uzyskaj odpowiedź i opinię

Zadaj pytanie i otrzymaj bezpłatną odpowiedź lekarza

Masz pytanie dotyczące zdrowia, choroby lub innego problemu, zostaw pytanie BEZPŁATNIE dla lekarzy na forum zdrowia

Formularz zdrowia
[]