1. Home
  2. Doktorzy
  3. Sonia Olszowska-Walkiewicz

O “Sonia Olszowska-Walkiewicz”

Ukończyłam Uniwersytet Medyczny w Poznaniu i aktualnie jestem w trakcie specjalizacji z pediatrii, ponieważ opieka nad Małym Pacjentem to moja zawodowa pasja. Swoją wiedzę pogłębiam regularnie uczestnicząc w polskich i międzynarodowych kursach i konferencjach. Dyżuruję w powiatowych szpitalach. Prywatnie jestem mamą Klary i Piotra. W wolnych chwilach spędzam aktywnie czas – preferuję zdrowy tryb życia i stawiam na zdrowe odżywianie.

Oferowane usługi

Lekarz rodzinny
Lekarz rodzinny 3 Usługi
Konsultacja lekarska online (L4 i/lub eRecepta) - 99 zł Opis usługi 

W trakcie konsultacji po zebraniu wywiadu możliwe jest wystawienie e-recepty lub/oraz zwolnienia lekarskiego (e-ZLA). Jeżeli zachodzi taka potrzeba, w trakcie konsultacji możliwe jest również omówienie wyników badań lekarskich.

Nie wypisuję leków narkotycznych, nasennych, psychoaktywnych.

Consultation for Foreigners - 119 zł Opis usługi 

Podczas tej wizyty poprzez czat lub rozmowę telefoniczną przeprowadzany jest wywiad. Jeśli jest potrzeba wystawiana jest eRecepta lub/oraz ezwolnienie lub/oraz zlecenie testu PCR w kierunku COVID19.

Kontynuacja antykoncepcji - e-Recepta - 59 zł Opis usługi 

Podczas tej wizyty można uzyskać eRepeptę na przedłużenie dotychczas stosowanej antykoncepcji.

Pediatra
Pediatra 1 Usługi
Konsultacja pediatryczna online - 99 zł Opis usługi 

Nie wypisuję leków uspokajających, nasennych, psychotropowych oraz narkotycznych.

Specjalizacje

“Sonia Olszowska-Walkiewicz” odpowiedzi lekarza

  • Do problemu należy podejść przynajmniej od 2 stron. Zalecana wizyta pulmonologiczna (wykluczenie astmy, bądź innej choroby układu oddechowego wywołujące duszność - rozważenie stosowania leków bronchodylatacyjnych). Z drugiej strony zalecana konsultacja psychiatryczna - współistniejące schorzenie przewlekłe bądź stosowane okresowo leki nasenne bądź uspokajające (np. zolpidem, alprazolam) mogą wywołać halucynacje.

  • WItam, Jeżeli doszłoby w trakcie badania do jakiegokolwiek uszkodzenia ściany jelita, to wykonane później badania - USG oraz RTG wykazałyby natychmiast nieprawidłowość. Do kilku godzin po kolonoskopii może utrzymywać się wzdęcie, nie dłużej. Powyższe dolegliwości mogą być np. spowodowane nieprawidłową dietą, a nie zabiegiem, który był ponad miesiąc temu. Pozdrawiam

  • Witam, powyższe dolegliwości mogą być spowodowane stanem zapalnym w jamie ustnej. Zalecam kontrolną wizytę u stomatologa (dawno nieusuwany kamień nazębny lub ubytki w szkliwie - mogą powodować zapalenie). Powodem czasem może być alergia na dany pokarm lub spożycie substancji bardzo kwaśnych lub ostrych.

  • Witam. Z uwagi na to, że objawy pojawiają się nagle oraz ze znacznym nasileniem zalecam pilną konsultację neurologiczną. Myślę, że strata ukochanej osoby zawsze odbija się piętnem na najbliższych, w związku z tym proponuje, żeby Mamę trochę zaktywizować, może jakieś spa, albo sanatorium. Czasem dobrym pomysłem jest pies lub kot, żeby samotność mniej doskwierała. Jeżeli chodzi o suplementację witaminy D3 - zawsze zalecam, żeby to nie był suplement diety tylko lek, np. Vigantoletten 1000 jm (bez recepty), albo Solderol (na receptę - może wypisać lekarz rodzinny).

  • Proszę zaufać dotychczasowym lekarzom, że poza nerwicą nie choruje Pani na nic poważnego. Zalecałabym skonsultować z lekarzem dawkę przyjmowanej Asentry - może należy ją zmodyfikować.

  • Dawka początkowo Saxendy to 0,6, więc prawidłowo Pani przyjmowała. Saxendy nie powinni stosować pacjenci z rozpoznanymi zaburzeniami wątroby i nerek. Proszę udać się do gastroenterologa i po wykonaniu badań rozważyć dalsze stosowanie tego leku.

  • Osobowość mnoga 2021-12-23

    Oczywiście, że jest taka możliwość. Myślę, że powinien Pan udać się ponownie do psychiatry celem modyfikacji i intensyfikacji leczenia.

  • Opadnięta macica 2021-12-21

    Proszę zacząć ćwiczyć mięśnie Kegla, regularnie chodzić na basen i wykonywać ćwiczenia wzmacniające mięśnie brzucha i dna miednicy - wiotkość, którą Pani odczuwa i tym samym uczucie dna miednicy w pochwie wynika z braku ćwiczeń i nierozwiniętych mięśni.

  • Tak, może. Były opisywane takie przypadki u ludzi, którzy ze śpiączki się obudzili.

  • Proszę stosować Duphaston tak, jak zalecił ginekolog, nie skracać czasu podawania leku. W razie wątpliwości proszę się kontaktować z ginekologiem.

Artykuły

Lekarz nie publikował jeszcze artykułu.
  • Udostępnij profil:
[]